Aktualności
INFORMACJA DOT. KONKURSU „GRANTY PPGR”
Informujemy, że Centrum Projektów Polska Cyfrowa wyraziło pozytywną zgodę na przesunięcie terminu złożenia przez Gminę Miejską Górowo Iławeckie ostatecznego wniosku o dofinansowanie.
W związku z tym przedłużamy termin na złożenie brakującej dokumentacji wskazaną w poprzednich komunikatach przez osoby które jeszcze jej nie dostarczyły do dnia 30 grudnia 2021 r. do godziny 15.00
WAŻNE INFORMACJE
Granty PPGR – aktualizacja wniosków
Szanowni Państwo,
w związku z ponowną zmianą nowych wytycznych w zakresie programu „Wsparcie dzieci z rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym – Granty PPGR” i trwającą weryfikacją wniosku złożonego przez Gminę Miejską Górowo Iławeckie, uprzejmie informujemy wszystkich mieszkańców (rodziców/opiekunów prawnych, uczniów, ubiegających się o sprzęt komputerowy oraz osoby pełnoletnie, które złożyły oświadczenia we własnym imieniu) o konieczności dokonania niezbędnych uzupełnień, złożonych przez Państwa oświadczeń.
Wszystkie złożone oświadczenia, wymagają uzupełnienia o dokumenty:
- dokumentacji potwierdzającej pokrewieństwo w linii prostej pomiędzy uczniem a osobą pracującą niegdyś w Państwowym Przedsiębiorstwie Gospodarki Rolnej. Są to dokumenty takie jak: odpisy aktów urodzenia, akt małżeństwa, akt zgonu i inne;
- dokumentacji potwierdzającej zatrudnienie w PPGR osób wskazanych jako krewnych w linii prostej dzieci kwalifikujących się do otrzymania sprzętu komputerowego (jeśli nie zostały dostarczone wcześniej) tj. rodzice, dziadkowie, pradziadkowie, opiekunowie prawni;
- w przypadku uczniów szkół prowadzonych przez podmioty inne, niż Gmina Miejska Górowo Iławeckie należy złożyć:
*zaświadczenie potwierdzające uczęszczanie do szkoły (imię i nazwisko, klasa, adres zamieszkania);
*zaświadczenie ze szkoły, w której dziecko się uczy, że dziecko/rodzina nie otrzymało na własność lub w drodze użyczenia, w ostatnim roku poprzedzającym rok złożenia przedmiotowego wniosku (tj. w 2020 i 2021 w roku), sprzętu komputerowego zakupionego ze środków publicznych lub środków organizacji pozarządowych, lub zwrotu kosztów, lub dofinansowania zakupu tych rzeczy. W przypadku uczniów klasy I szkoły średniej należy również dostarczyć zaświadczenie ze szkoły podstawowej (o ile nie była to szkoła prowadzona przez organ prowadzący jakim jest Gmina Miejska Górowo Iławeckie), do której dziecko uczęszczało w ubiegłym roku szkolnym;
- dokumentacji potwierdzającej miejsce zamieszkania osób wskazanych jako krewnych w linii prostej dzieci kwalifikujących się do otrzymania wsparcia w miejscowości lub gminie objętej PPGR w okresie pracy w danym gospodarstwie. Dokumentami tymi są m.in. legitymacja ubezpieczeniowa z potwierdzeniem miejsca zamieszkania czy „stary” dowód osobisty z odpowiednią adnotacją. Dokumentami tymi nie są np.: dostarczone już świadectwo pracy, angaże, zaświadczenie o wynagrodzeniu i zatrudnieniu, gdyż nie widnieje w nich miejsce zamieszkania.
Dokumenty należy złożyć w Urzędzie Miasta Górowo Iławeckie w nieprzekraczalnym terminie do dnia 10 grudnia 2021 roku do godziny 1500.
W przypadku braku dostarczenia wymienionych dokumentów we wskazanym terminie złożone oświadczenie będzie odrzucone jako nie spełniające wymagań formalnych. Dlatego prosimy o dołożenie wszelkich starań aby dostarczyć komplet wymaganych dokumentów, gdyż brak któregokolwiek z nich spowoduje negatywną weryfikację oświadczenia.
Jacek Przemysław Kostka
Burmistrz Miasta Górowo Iławeckie