Szanowni Państwo,
w związku ze zmianą wytycznych w zakresie programu „Wsparcie dzieci z rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym – Granty PPGR” i trwającą weryfikacją wniosku złożonego przez Gminę Miejską Górowo Iławeckie, uprzejmie informujemy wszystkich mieszkańców (rodziców/opiekunów prawnych, uczniów, ubiegających się o sprzęt komputerowy oraz osoby pełnoletnie), które złożyły oświadczenia we własnym imieniu o konieczności dokonania niezbędnych uzupełnień, złożonych przez Państwa oświadczeń.
Wszystkie złożone oświadczenia, wymagają uzupełnienia o dokumenty poświadczające fakt zatrudnienia krewnego ucznia w linii prostej (rodzica, dziadka, pradziadka itp.) w Państwowym Przedsiębiorstwie Gospodarki Rolnej i że zamieszkiwał w miejscowości lub gminie objętej PPGR.
Weryfikacja dokumentacji nastąpi poprzez przekazanie dokumentów tj.:
- zaświadczenie o zatrudnieniu w PPGR,
- świadectwo pracy z PPGR,
- legitymacje służbowe,
- dokumenty pochodzące z ZUS dot. świadczeń emerytalnych lub rentowych byłych pracowników PPGR,
- dokumenty pochodzące z Krajowego Ośrodka Wsparcia Rolnictwa KOWR i inne.
Dokumenty należy złożyć w wersji papierowej w sekretariacie Urzędzie Miasta Górowo Iławeckie (pok. Nr 12) w nieprzekraczalnym terminie do dnia 8 grudnia 2021 roku do godziny 1500.
W przypadku braku dostarczenia wymienionych dokumentów we wskazanym terminie złożone oświadczenie będzie odrzucone jako nie spełniające wymagań formalnych, w związku z czym uczeń nie będzie miał możliwości otrzymania sprzętu komputerowego.
W razie pytań osobą do kontaktu jest p. Daniel Stelmach – Inspektor Urzędu Miasta Górowo Iławeckie, tel. (89)7927020
Informujemy, że za realizację konkursu grantowego Cyfrowa Gmina – Wsparcie dzieci z rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym – „Granty PPGR” odpowiedzialne jest Centrum Projektów Polska Cyfrowa i to CPPC wprowadza wszystkie zmiany dokumentacji konkursowej.
Jacek Przemysław Kostka
Burmistrz Miasta Górowo Iławeckie